czwartek, 5 grudnia 2013

Mini denko z listopada :)

Hej dziewczęta ! :)

Dzisiaj szybki post o tym co zużyłam w listopadzie. Jest tego niewiele ale zawsze coś ! :)
Wiec zacznijmy od włosów ! :)




Lakier do włosów Syoss, myślę że gdyby trafił mi się w promocji to wylądował by w koszyku :)
Jestem na TAK !

Odżywka Joanna mam już w łazience kolejne opakowanie które zużywam i jeszcze jedno w zapasie :)
Odżywka bez spłukiwania dla bezpieczeństwa i tak spłukuję ponieważ moje włosy bardzo się przetłuszczają .
Jestem na TAK !

Następnie będzie ciało i twarz




Żel do mycia ciała Yves Rocher troszeczkę tego żelu dostałam od koleżanki Kasi :)
Dla niej zapach się znudził mnie oszołomił do tego stopnia że chętnie kupię drugi taki sam !!
Jestem na TAK !

Następnie dwufazowy płyn do demakijażu firmy Marion w oczka nie szczypał , uczulić nie uczulił,
zmywał dość dobrze niestety jakoś nie przypadł mi do gustu chyba nie lubię produktów dwufazowych :(.
Jestem na NIE !

Serum Rival de Loop z Rossmanna
Nawilżyło i nic poza tym nie zrobiło :( .
Jestem na NIE !

I ostatnie paznokcie i zapach




Tutaj mamy zmywacz do paznokci all about beauty z tesco
bardzo go lubię moje kolejne opakowanie jakoś bardzo przypadł mi do gusty.
Jestem na TAK !

Oriflame Cocktails &the city Feshion Addict woda toaletowa 30ml
koszt około 15 zł zapach taki sobie w katalogu pachniał lepiej ;p trwałość zapachu niezbyt długa.
Jestem na NIE !

Tak więc oto co zużyłam w listopadzie myślę że w grudniu będzie więcej ;)

Dajcie znać czy co miałyście z tej mojego mini denka ;)
?

34 komentarze:

  1. Miałam ten żel z Yves Rocher i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie skuszę się na lakier do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio zamiast lakieru do włosów Nivea kupiłam lakier Syoss ponieważ do tej pory byłam zadowolona z produktów tej marki, jednak po pewnym czasie używania tego lakieru zauważyłam że strasznie wysuszył mi włosy. Plusem tego lakieru jest to że jest mocny i utrwala dobrze fryzurę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten lakier do włosów, jestem zadowolona :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna notka, przydatna ! :) I SUPER BLOG
    Zachęcam Cię do wzięcia udziału u mnie w konkursie ! :) Dużo robić nie trzeba i łatwo wygrać :)
    Pozdrawiam
    http://divoces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam niczego z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie produkty dwufazowe w ogóle się nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  8. woda toletowa ma świetną buteleczkę szkoda tylko że zapach nie zadowolił zbytnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię dwufazowych kosmetyków, ale z Marion polecam Ci płyn micelarny z kwasem hialuronowym i ekstraktem z hibiskusa (różowa zakrętka) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. żele do mycia ciała YR super pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nic z w/w. Ja muszę jednak mieć normalną odżywkę, którą się spłukuje - ostatnio się o tym przekonałam...

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie Ci poszło, a następny miesiąc będzie pewnie jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten lakier do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wypróbować te żele z Yves :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żele z YR są boskie - ich zapach zniewala :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam okazji używać Syoss, ale zawsze byłam ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  17. yves rocher zele lubie, moze dla tego ze jestem nimi stale zasypywana i nie mam wyjscia :) a syos szampony równiez lubie

    OdpowiedzUsuń
  18. super!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/gold-gold.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie aż takie mini - raczej fajne denko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odżywka bez spłukiwania od Joanny kusi mnie od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja miałam z Mariona płyn micelarny i też lipa ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam powyższą wodę toaletową z Oriflame i bardzo ją lubiłam :) Tak bardzo, że psikałam się nią codziennie po parę razy ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam odżywkę Joanna i jest całkiem fajna, choć mnie nie zachwyciła.
    Żele z YR świetnie pachną, ale tej wersji nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię Naturię: )) mam szampon oczyszczający i jestem zadowolona : )

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne denko, ale jeszcze nic nie miałam z Twoich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również nie przepadam za płynami dwufazowymi, ponieważ pozostawiają tłustą warstwę:(

    Chętnie zapoznam się z odżywką Joanny:) Wydaje mi się, że ostatnio widziałam ją w Kauflandzie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. firma Sayos jest ok :) Przeważnie jestem zadowolona z ich produktów :) Firma Natura- tak sobie...

    http://vogueswing.blogspot.com/2013/12/giveaway-rozdanie-100.html
    A przy okazji zapraszam na rozdanie do zdobycia 100$ w Sheinside ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Żele z Yves Rocher są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie bądź skromna, wcale nie takie mini to twoje denko ;)
    Żel pod prysznic z Yves Rocher wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  30. a mnie ten dwufazowiec z Marionu bardzo do gustu przypadł, chociaż jego odpowiednik firmy Ziaja jest moim dwufazowcem wszechczasów :)
    ja płynów dwufazowych używam rzadko, głównie wtedy, kiedy muszę zmyć z powiek eyeliner, ale zawsze wtedy są bezkonkurencyjne!

    OdpowiedzUsuń
  31. nie takie mini to denko;) nic z Twoich porduktów nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  32. też miałam ten płyn z Mariona, początkowo był całkiem fajny, potem niestety mnie uczulił :(

    OdpowiedzUsuń