środa, 11 grudnia 2013

House i jego obniżki :) !

Hej dziewczyny !
Cieszę się że znalazłam dla was chwile. Miałam mieć teraz więcej czasu lecz zaczęłam miesięczne praktyki w salonie kosmetycznym i troszkę tam posiedzę. Na szczęście mam praktyki tam gdzie chciałam i odbywają się w fajnej atmosferze :) !

Dzisiaj chce podzielić się z wami moimi zdobyczami z House :)
  Łącznie wydałam 13zł20gr i jestem mega zadowolona bo mam 3 naszyjniczki :).
Ceny na metkach są po jednej obniżce dodatkowo wpadłam do sklepu w czasie gdy jeszcze od tej ceny mieli 40% taniej ! Miałam biżuterii już nie kupować ale w takich cenach jak nie brać ;)

Zacznijmy od pierwszego łańcuszek z dwoma krzyżykami
oto on.



Tutaj mamy kolejny naszyjnik na dłuższym łańcuszku z czaszka i perłową kropelką
(przepraszam znów tak odwróciło mi zdjęcie i nie umie go odwrócić tak jak powinno)





I oto ostatnia ma zdobycz ładny neonowo-czarny naszyjnik


Te trzy naszyjniczki łącznie za 13zł20gr no i jak tu sobie nie kupić ;)
Fajne i niedrogie super promocja :)

Napiszcie jak wam się podobają moje zdobycze i czy wy tez coś zdobyłyście z tych obniżek :)
Dziękuję za wszystkie komentarze i subskrypcje w miarę możliwości  odpowiadam na wszystkie :)

Buziaki trzymajcie się ciepło dziewczęta ! :)

19 komentarzy:

  1. Faktycznie promocje są niezwykle kuszące. Ja w ramach przedświątecznych zakupów wybrałam sobie czarny sweterek z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny naszyjniczek:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatni naszyjnik najlepszy ! ekstra promocja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. krzyzyki są piękne, lubię taką bizuterię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne naszyjniki :)
    ja w czasie promocji kupiłam torebeczkę

    OdpowiedzUsuń
  6. oj jak ja dawno nie byłam w housie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. PS. Zapraszam na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie trzy bardzo mi się podobają, i jeszcze ta cena :-)
    Grzechem byłoby ich nie kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty to masz szczęście ! :)) właśnie będę szukała jakiś naszyjników pod choinkę ; ))

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na nową notkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też skorzystałam na promocji w House ;) Świetne rzeczy kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wisiorki :) Pozdrawiam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiedziałam o tej promocji, więc nie miałam okazji skorzystać. Fajne zdobycze, najbardziej podoba mi się wisiorek z perłą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdobycze, uwielbiam taką biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kto nie lubi promocji? ;) Ja skusiłam się na bluzę i koszulkę z Croppa.

    OdpowiedzUsuń
  16. ale śliczna biżuteria :) muszę odwiedzić House'a :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy z krzyżykami bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń