sobota, 8 sierpnia 2015

Pazurko mania :)

Dzisiaj dziewczyny prezentuje krótki przegląd, tego co było w ostatnim czasie na moich paznokciach.

Z racji tego że ostatnio namiętnie, przynajmniej co 2 dzień zmieniam ich design.
Dziś tak szybciutko przedstawiam moje pomysły na nie.

Pozdrawiam i lecimy oto one:



Róże zostały zrobione stępelkami konad.



Kolorowe kropeczki. Jakże słodkie tak też pracochłonne.



Delikatne i proste.



Lekkim błyskiem.



Fiolet z złotym akcentem.



Coś dla fanek różu.



Czarno-biała odskocznia.



W porywie różu.



Szarość, srebro i neon.



Oto wszystko w małym skrócie.



Pozdrawiam kobietki :).

12 komentarzy:

  1. Nie wiem, które najbardziej mi się podobają, ale chyba drugie i trzecie w pierwszej kolejności, choć i kilka innych u siebie też bym chętnie widziała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wzorki! Ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pierwsze zdecydowanie najlepsze :) Pięknie się prezentują :)
    http://cherryskyblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne mnie te zaczyna brac mania pazurkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe zdobienia i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne i różnorodne :) do wyboru do koloru

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pierwsze mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio jestem fanką naturalnego wyglądu paznokci :)

    OdpowiedzUsuń